Διεύθυνση : Μακριωνίτη 1, Ηράκλειο Αττικής,
Αθήνα 14121
Τηλέφωνο : 2102831291
Email : info@infocube.gr

Μελέτη: 53% των κλικ που γίνονται σε οργανικά αποτελέσματα αφορούν το αποτέλεσμα της πρώτης θέσης

Μελέτη: 53% των κλικ που γίνονται σε οργανικά αποτελέσματα αφορούν  το αποτέλεσμα της πρώτης θέσης.

Πόσο σημαντικό είναι για εσάς να βρίσκεστε στην κορυφή. Στο Search Marketing, η διαφορά του πρώτου με τον δεύτερο στην κατάταξη των αποτελεσμάτων μπορεί να είναι τεράστια σύμφωνα με νέα έρευνα της compete.com

 

 

share-of-listing-types-and-share-of-clicks

Η πρόσφατη έρευνα και ανάλυση δεκάδων εκατομμυρίων αναζητήσεων από καταναλωτές στις μηχανές αναζήτησης, από το τελευταίο τετράμηνο του 2011 μας δίνουν μερικές πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες όσον αφορά την αγορά. Όπως βλέπουμε παραπάνω το 85% των αποτελεσμάτων σε μία αναζήτηση αφορούν οργανικά αποτελέσματα και  το 15% αφορά αποτελέσματα με διαφήμιση (paid listings) το γνωστό Google Adwords. Γενικά το 55% των σελίδων αποτελεσμάτων έχουν διαφημίσεις.

Όσον αφορά τα κλικ στα οργανικά αποτελέσματα, το 53% πηγαίνει στο 1ο αποτέλεσμα. Στο δεύτερο πηγαίνουν το 15% των κλικ, στο 3ο το 9%, στο 4ο το 6% και στο 5ο αποτέλεσμα πηγαίνει το 4% των κλικ

where-advertisers-appear-where-consumers-click

Αφού η πλειοψηφία των αποτελεσμάτων στις σελίδες των μηχανών αναζήτησης είναι οργανικά και το μεγαλύτερο ποσοστό των κλικ, λαμβάνει το 1ο αποτέλεσμα, είναι αδιαμφισβήτητο ότι η στρατηγική των εταιριών θα πρέπει να περιλαμβάνει την αυστηρή παρακολούθηση των rankings των αποτελεσμάτων, αναφέρει στην έρευνά της η compete.com.

Επίσης οι πληρωμένες καταχωρήσεις αποδίδουν σημαντικά καλύτερα όταν βρίσκονται στην κορυφή. Όχι απαραίτητα στην κορυφή του μπλοκ διαφημίσεων αλλά στην κορυφή της σελίδας γενικά.

Η έρευνα της Compete δείχνει ότι το 61% των πληρωμένων καταχωρήσεων εμφανίζονται στη δεξιά πλευρά. Παρόλα αυτά οι διαφημίσεις αυτές παίρνουν το 13% των κλικ. Θέλουμε βεβαίως να είμαστε στην κορυφή αυτού του μπλοκ. Η πρώτη καταχώρηση παίρνει το 4% των κλικ ενώ η δεύτερη παίρνει το 3%.

Όμως, το 3ο αποτέλεσμα στις διαφημίσεις που βρίσκονται στο επάνω μέρος της σελίδας παίρνει παραπάνω από τα διπλάσια με 9%. Το πρώτο αποτέλεσμα σε αυτό το μπλοκ παίρνει το 59% των κλικ σε διαφημίσεις. Ξεκάθαρα λοιπόν βλέπουμε ότι για σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας μόνο η πρώτη θέση είναι αυτή που φέρνει αποτελέσματα.

distribution-of-paid-clicks-by-position-rank

Μερικές ακόμα χρήσιμες πληροφορίες είναι

24% των διαφημίσεων εμφανίζονται στην κορυφή σε σελίδες αποτελεσμάτων και μετρούν το 85% των κλικ.

15% των διαφημίσεων εμφανίζονται στο κάτω μέρος παίρνουν 2% των κλικ. Σε αυτή τη θέση φαίνεται να μην επηρεάζεται η σειρά των αποτελεσμάτων αφού και τα δυο παίρνουν από 1%.

Πηγή: searchenginewatch.com