Techstores
Projects

Επανασχεδιασμός και Ανακατασκευή από Magento 2 στη πλατφόρμα Keyvos

  • Εταιρία:  Techstores
  • Έτος Υλοποίησης:  2019
  • Κατηγορία:  B2C Ecommerce
  • Πλατφόρμα:  Keyvos

Τί είναι το Techstores

 

Το techstores είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με ένα τεράστιο πλήθος προϊόντων τεχνολογίας και όχι μόνο. Η πορεία του από την έναρξή του είναι πάντοτε ανοδική από το 2019 που μεταφέρθηκε στην πλατφόρμα Keyvos, εκτοξεύτηκε. 

 

Techstores image
Techstores image

Ο στόχος

 

Το techstores ήρθε σε εμάς μετά από σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπιζε με την υπάρχουσα υποδομή σε Magento 2. Παρά τις μεγάλες επενδύσεις σε υποδομές φιλοξενίας, η ταχύτητα της ιστοσελίδας αλλά και της διαχείρισης ήταν τέτοια που δημιουργούσε προβλήματα στην ομάδα του. Επιπροσθέτως αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα με κυβερνοεπιθέσεις λόγω της αδυναμίας αναβάθμισης του Magento.

 

Βασική επιδίωξη ήταν να βελτιωθούν οι χρόνοι απόκρισης και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των συναλλαγών και κατ' επέκταση η επένδυση της επιχείρισης.

Techstores image
Techstores image

Μεθοδολογία

 

Η προσέγγιση βασίστηκε στην πλατφόρμα Keyvos σε πλήρως ανανεωμένο design και υλοποίηση αυτοματισμών που θα βοηθούσαν την εταιρία να διαχειριστεί τους πάνω από 100.000 κωδικούς προϊόντων.  

 

Ξεχωρίζουν...

 

Διασύνδεση Προμηθευτών

 

Μια σημαντική βελτίωση υπήρξε η διασύνδεση με όλων των ειδών των προμηθευτών. Είτε πρόκειται για αρχεία XML, CSV ακόμα και email attachments, η infocube υλοποίησε αυτοματισμούς στην ενημέρωση των τιμών και της διαθεσιμότητας των ειδών. Συνάμα η ταχύτητα της πλατφόρμα επέτρεψε να ενημερώνωνται τα προϊόντα σε πολύ συχνά διαστήματα βελτιώνοντας την ακρίβεια της πληροφορίας που παρέχει το ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Βέλτιστος Προμηθευτής

 

Στο techstores υλοποιήθηκε εφαρμογή με την οποία αναζητούμε τον βέλτιστο προμηθευτή σε θέματα κόστους, διαθεσιμότητας και χρόνους παράδοσης έτσι ώστε το ηλεκτρονικό κατάστημα να βελτιστοποιήσει την κεδροφορία του, την ταχύτητα παράδοσης αλλά και τον αριθμό διαθέσιμω προϊόντων προς τους καταναλωτές. 

 

Pricing Strategy

 

Πέραν της βελτιστοποίησης του προμηθευτή ανά είδος, υλοποιήθηκαν διαδικασίες επιμέτρησης σημείων κόστους έτσι ώστε το σύστημα να προτείνει αυτόματα την καλύτερη τιμή βάση των επιλογών του διαχειριστή αλλά και του αγοραστικού περιβάλλοντος.

 

Αυτοματισμός Παραγγελιών

 

Μετά την αύξηση των παραγγελιών θα έπρεπε να οργανωθεί και το ζήτημα εκτέλεσης των. Προχωρήσαμε σε δημιουργία διασυνδέσεων με όλες τις μεταφορικές που συνεργάζεται η εταιρία και δημιουργήσαμε αυτόματη διαδικασία διαλογής παραγγελιών και έκδοσης voucher. Σε συνεργασία με το Softone προχωρήσαμε και σε αυτοματοποίησης της τιμολόγησης των παραγγελιών.


Διασύνδεση Skroutz Marketplace - Shopflix - EMag

 

Περαιτέρω ενέργειες έγιναν σε επίπεδο διασύνδεσης με τα κανάλια πώλησης της επιχείρισης. Έτσι ανεξάρτητα από την πηγή της παραγγελίας, συγχρονίζονται όλες σε ένα σύστημα. Έτσι η ομάδα διαχείρισης εργάζεται σε μια πλατφόρμα και εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο στην διαδικασία προετοιμασίας των παραγγελιών.

 

 

Techstores image

Τα αποτελέσματα

 

Το νέο website του techstores.gr έχει φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Οι παραγγελίες ανέβηκαν σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο, χωρίς να προβληματίσουν τους διαχειριστές καθώς επίσης και ο κύκλος εργασιών μηνιαίως σε πολύ υψηλά επίπεδα. 

 

See it Live

Do you want the next case study to be yours?

Fill out the form, we respond immediately!

Greece 2.0