Theocharakis B2B
Έργα

Όταν ένας όμιλος εταιριών αναβαθμίζει την Β2Β εμπειρία

  • Εταιρία: Θεοχαράκης AE
  • Έτος Υλοποίησης:  2023
  • Κατηγορία:  B2Β Ecommerce
  • Πλατφόρμα:  Keyvos

Σχετικά με την εταιρία

 

Η ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1959 και αποτελεί την πρώτη Ανώνυμη εταιρεία του ομίλου επιχειρήσεων Θεοχαράκη. Ένα όνομα που είναι πια συνώνυμο με μία τεράστια γκάμα αγαθών και μηχανημάτων, που καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα καταναλωτικών και επαγγελματικών απαιτήσεων.

 

Theocharakis B2B image
Theocharakis B2B image

Σχετικά με το project / Η πρόκληση

 

Η Θεοχαράκης ΑΕ, μεταξύ άλλων αντιπροσωπεύει στην Ελληνική αγορά τα ελαστικά Yokohama, Lassa και Kenda. Το πελατολόγιο είναι τα καταστήματα πώλησης και εφαρμογής ελαστικών σε όλη την Ελλάδα. Το πελατολόγιο αριθμεί περισσότερους από 800 πελάτες, οι οποίοι καθημερινά αναζητούν διαθεσιμότητα και τιμή στα ελαστικά που διαθέτει η εταιρία. 

 

Η εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και ο πολύ δραστήριος ανταγωνισμός, έκαναν φανερή την ανάγκη αναβάθμισης του B2B σε μια σύγχρονη πλατφόρμα. Η πρόκληση μεταξύ άλλων ήταν να γεφυρωθεί το κλειστό σύστημα ERP της εταιρίας χωρίς να διαταραχθούν οι ήδη υπάρχουσες διαδικασίες. 

 

Ο στόχος μας; Να δημιουργήσουμε ένα B2B το οποίο θα βοηθά τον επισκέπτη να βρει με πολύ γρήγορο τρόπο τα προϊόντα που επιθυμεί, με ακρίβεια στην διαθεσιμότητα και χρόνο παράδοσης. Επίσης, να μειώσει την απασχόληση του προσωπικού του λογιστηρίου παρέχοντας οικονομικές καταστάσεις στον εκάστοτε πελάτη σε πραγματικό χρόνο. Το ίδιο και στο κομμάτι της τιμολόγησης και αποστολής των προϊόντων.

Theocharakis B2B image
Theocharakis B2B image

Μεθοδολογία

 

Σε συνεργασία με την διεύθυνση πληροφορικής και εμπορικού της Θεοχαράκης ΑΕ, δημιουργήσαμε έναν φρέσκο σχεδιασμό με γρήγορο και εύκολο UX, στοχεύοντας σε ανθρώπους χωρίς ιδιαίτερη εξοικείωση με την τεχνολογία. Πέραν των βασικών χαρακτηριστικών, το B2B έπρεπε να δώσει λύσεις και σε θέματα υπολογισμού κερδοφορίας για τον τελικό πελάτη.  

 

Ξεχωρίζουν...

 

Διασύνδεση με ERP βασισμένο σε IBM AS/400

 

Προχωρήσαμε στη δημιουργία ενδιάμεσου συστήματος σε απευθείας σύνδεση με το σύστημα της IBM AS/400, το οποίο είναι πλήρως απομονωμένο από πάσης φύσεως ηλεκτρονικό κίνδυνο. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα σε ένα σύστημα υψηλής αξίας, αλλά και παλαιότερης τεχνολογίας, να αποκτήσει σύγχρονη διεπαφή τύπου REST API και να κάνει εύκολη την επικοινωνία με το εξωτερικό σύστημα B2B, καθώς επίσης να καλύψει μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησης. 

 

Σύνθετη αναζήτηση ελαστικών

 

Ως γνωστόν τα ελαστικά των αυτοκινήτων και φορτηγών διαθέτουν μια συγκεκριμένη αρίθμηση για τις διαστάσεις τους. Για χάριν ευκολίας των τελικών χρηστών, υλοποιήθηκε μηχανισμός βασισμένος σε elasticsearch. Ο μηχανισμός αυτός προσφέρει την δυνατότητα στους χρήστες να αναζητήσουν με οποιοδήποτε τρόπο την διάσταση των ελαστικών, το μοντέλο και το εργοστάσιο. 

 

Υπολογιστής Αξίας Ελαστικών

 

Δημιουργήθηκε ένας υπολογιστής τελικής τιμής των ελαστικών, ο οποίος λαμβάνει υπ' όψιν του τις τιμολογιακές πολιτικές, τον αριθμό των ελαστικών, το κόστος εγκατάστασης και το ποσοστό κερδοφορίας και προβάλει στον χρήστη την τελική αξία πώλησης των ελαστικών

 

Εφαρμογή Εγγυήσεων

 

Τα ελαστικά της Θεοχαράκης ΑΕ προσφέρονται με εγγύηση ενός έτους. Η διαδικασία είναι αρκετά πολύπλοκη αφού λαμβάνει υπόψιν την εξουσιοδότηση του εκάστοτε πελάτη, να εκδίδει εγγυήσεις ,καθώς επίσης να καταχωρεί αιτήματα καλύψεων. Σαν αποτέλεσμα, ο τελικός πελάτης να λαμβάνει στα χέρια του μια κάρτα εγγύησης, η οποία εκδίδεται σε πραγματικό χρόνο και την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει πανελλαδικά σε περίπτωση αστοχίας κάποιου ελαστικού.

 

Εφαρμογή Στατιστικών

 

Για την παρακολούθηση της λειτουργίας, πραγματοποιήθηκε διασύνδεση με το σύστημα analytics της Infocube. Η παρακολούθηση τόσο σε επίπεδο αγοραστικών συνηθειών, όσο και χρήσης των επιμέρους τμημάτων της εφαρμογής έδωσε και συνεχίζει να δίνει τροφή στα στελέχη της επιχείρισης, με σκοπό την μεγιστοποίηση των κερδών αλλά και την βελτίωση των διαδικασιών.

 

Checkout - Παραγγελιοληψία

 

Αναβαθμίζοντας την εμπειρία των χρηστών, το νέο checkout της πλατφόρμας Keyvos ήταν ένα αποτέλεσμα εξονυχιστικής μελέτης της αγοράς και σχεδιάστηκε με σκοπό την αύξηση του ποσοστού μετατροπών. Το ανανεωμένο B2B της Θεοχαράκης ΑΕ πλέον διαθέτει πρωτοποριακές δυνατότητες προσφέροντας μια απαράμιλλη εμπειρία παραγγελιών στους πελάτες της εταιρείας.

 

 

Theocharakis B2B image

Τα αποτελέσματα

 

Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας το νέο B2B σύστημα στην πλατφόρμα Keyvos, δέχθηκε θετικά σχόλια τόσο από την διοίκηση της εταιρίας και το σύνολο των διευθύνσεων, όσο και από τους πελάτες. Εξοικονόμησε πολύτιμο χρόνο του προσωπικού τόσο από την πλευρά των πωλήσεων και του λογιστηρίου, όσο και από την πλευρά των logistics και την διεκπαιρέωση των παραγγελιών. 

 

Αναβαθμίστε την e-commerce εμπειρία των πελατών σας και αυξήστε τις πωλήσεις

 

Στην Infocube κατανοούμε βαθιά τις ανάγκες κάθε επιχείρησης και τις μετατρέπουμε σε πραγματικά αποτελέσματα, όπως έγινε και στην περίπτωση της Θεοχαράκης ΑΕ - Yokohama.

 

Με tailor-made λύσεις και στοχευμένες στρατηγικές, δεν πετύχαμε μόνο αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, αλλά και την αύξηση των παραγγελιών δεδομένης της ευκολίας χρήσης και προώθησης των προϊόντων στους τελικούς καταναλωτές. Αν θέλετε και εσείς να προσφέρετε μία ανώτερη εμπειρία αγορών στους πελάτες σας και να αυξήσετε τα κέρδη της επιχείρησής σας, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Θέλετε το επόμενο case study να είναι το δικό σας;

Συμπληρώστε τη φόρμα, απαντάμε άμεσα!

Δείτε όλα τα Projects.
Greece 2.0